marți, 8 mai 2012

Stropi de ploaie....

   Si vad cum in geamul meu bat picaturi de ploaie...rostogolindu-se usor si zambindu-mi......
    In ele te vad pe Tine,iti vad iubirea,iti simt fiorul Sfant si totul ma duce cu gandul la Tine.....ziua in care m-am nascut ...a fost o zi ploioasa....asta pentru ca cerul plangea ca m-a pierdut pentru o vreme,dar intr-o zi ma voi intoarce la Tine,si nu voi mai pleca nicicand,voi fi pe veci a Ta.
      Cand privesc picaturile de ploaie imi aduc aminte de bunatatea pe care o ai fata de fiinta omeneasca ,de iubirea pe care i-o porti.... OOOOOOOO DAAAAAA Tu esti neschimbat din vesnicie in vesnicie esti Acelasi. Tu ma iei in brate si-mi spui: NU TE TEME DE NIMIC,CACI EU SUNT CU TINE..... 
   Da... Tu ai fost mereu langa mine chiar si-n cele mai grele clipe ale vietii cand candela sperantei incepea a se stinge ....caci numai tu esti Speranta mea o Doamne!
     Tu.....m-ai binecuvantat cu tot felul de binecuvantari ceresti si pamantesti si totusi nu te-am recunoscut in toate caile mele.    Acum stiu Tu esti Iubirea,Tu esti ceea ce noi oamenii numim fericire si toate lucrurile se tin numai prin Tine.......
      Eu am fost ultimul Tau gand pe cruce,ultima lacrima a fost pentru mine,ultimul cuvant a fost numele meu....si ultimul Tau cantec a fost despre mine...... Da,Tu esti gandul cu care ma trezesc dimineata si cel cu care adorm . 
 Daca doresti si tu sa ai aceste lucruri....iti voi da adresa Lui..........
         Strada :Fericirii
          numarul de telefon: RUGACIUNEA....
          Reteaua  Lui nu este nicicand ocupata si te asteapta sa vi sa vorbesti cu El...... Te iubeste sa stii!
        

2 comentarii: