miercuri, 9 mai 2012

Dorinte :)


    Si vreau sa ma pierd in nemarginita Ta dragoste....Vreau sa fiu mai aproape de inima Ta....Vreau sa fiu cu Tine cat mai curand sa ajung la Tine si sa iti pot spune cat te iubesc.....oooo daaaaa..... Iubirea Ta .... cea care m-a rascumparat pe o cruce ,,, astazi pot spune ca Te iubesc cu adevarat.... chiar daca  e greu aici,stiu ca intr-o zi voi primi cununa pentru toata batjocura pe care am suferit-o aici..... Numai harul Tau imi mai da putere sa mai rezist.... Da,si totusi vreau sa iubesc mai mult,sa fac mai mult bine,sa ma apropii mai mult de Tine. Numai Tu esti ceea ce conteaza aici pe acest pamant..........
       O,Doamne dorintele mele stiu ca intr-o zi se vor implini,nu doresc in asta lume nici bogatie nici nimic....o Doamne doresc numai  intelepciune sa imi dai sa stiu cum sa ma port,sa stiu cum sa ii incurajez pe altii si dorul de cerul Tau sa creasca tot mai mult in mine....
      Mi-e dor de Tine....M-am indragostit de cerul Tau....te astept tot mereu....si ma gandesc oare cum va fi acolo.... Nu-mi pot inchipui cum va fi,caci este peste imaginatia mea....O Doamne vino mai degraba... sa Te-ntalnesc mai curand....si in sfarsit sa te-ntalnesc pe norii cerului...
      Te vad in ploaie,Te vad in soare,Te vad in apusul lui....Te vad in flori,in frumusetea lor....te vad in oameni te vad oriunde caci Ti-am inteles iubirea.....!

Un comentariu: