vineri, 30 noiembrie 2012

scrisoare catre Tine! (1)

 Astazi m-am trezit din asternutul meu si nu pentru ca a fost voia mea, ci voia Ta ! Mi-ai mai ingaduit inca o zi sa mai traiesc si sa ma mai bucur inca de viata,dar poate deseori aceasta sansa nu am folosit-o asa cum Tu doreai!      
    Te rog da-mi putere sa pot merge mai departe,insa nu-mi da prea multa ca mai apoi sa cred ca nu mai depind de Tine!
   Da-mi intelepciune sa pot alege lucrurile bune pentru viata,  si sa nu o risipesc!
   Doamne,da.mi Tu strictul necesar, nu.Ti cer bogatie ca mai apoi sa uit de Tine!
     Da-mi mai multa rabdare cu cei din jurul meu, invata.ma sa pot iubi mai mult pe oricine si sa nu privesc la fata oamenilor, ci numai la Chipul Tau!
    Ajuta-ma sa nu ma mai supar din lucruri mici ,  ci prin ele sa.ma intaresc!Da.mi Dragoste mai multa si pe acesta Ti.o cer din belsug!
Te rog ajuta-ma sa fiu eu insumi si sa nu imi mai doresc sa fiu altcineva...! 
                                            TE IUBESC!                                                                            

Un comentariu: