miercuri, 18 iulie 2012

Urme pe nisip....

Într-o noapte, un om a visat că străbătea o plajă împreună cu Dumnezeu. La fiecare pas apăreau pe cer imagini din viaţa lui. Şi, cu fiecare imagine, pe nisip apăreau două rânduri de urme: un rând lăsat de paşii lui, altul lăsat de paşii lui Dumnezeu. Omul privi paşii de pe nisip şi ovserbă ceva ciudat. Văzu că adeseori pe nisip apărea doar un singur rând de urme, iar celălalt dispărea. Şi asta se petrecea tocmai în momentele cele mai grele ale vieţii lui. Descoperirea aceasta l-a tulburat cumplit şi, plângând, L-a întrebat pe Dumnezeu, Care-l însoţea: „– Doamne, mi-ai spus că de vreme ce m-am hotărât să Te urmez, vei merge cu mine până la capăt! Dar, uite, tocmai în clipele cele mai grele din viaţa mea văd un singur rând de urme, ceea ce înseamnă că Tu tocmai atunci m-ai părăsit!“ Şi Dumnezeu i-a răspuns: „– Copilul meu drag! Eu te iubesc şi nu te-am părăsit nici chiar în momentele cele mai cumplite ale vieţii tale. Acolo unde vezi un singur şir de urme, să ştii că te-am purtat în braţe…, iar urmele ce le vezi, ale Mele sunt!“ (autor necunoscut)
     Asa este si cu noi...de multe ori credem ca El ne paraseste .... dar nu ...El isi tine promisiunea pe cre ne-a facut-o ! ”Cu niciun chip nu te voi lasa....cu nici un chip nu te vor parasi...Caci te iubesc cu o iubire vesnica! El e cu tine...dar tu? Tu esti cu El? sau....demult l-ai parasit? Gandeste-te nu amana!   Caci, orice amanare poate deveni un vesnic PREA TARZIU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu