marți, 31 iulie 2012

Binecuvantata esti tu....Ploaie



   Ploua....si parca totul ia din nou viata. Parca deja ne saturasem de toata caldura aceea inabusitoare,Iti multumesc pentru ca inca Te mai induri de noi,desi nu meritam!
   Simt cum primesc din nou puteri,ma ofilisem si tot din jurul meu facusera acelasi lucru ca si mine! Ploua....si e o mare binecuvantare sa vad asta din nou! De obicei oamenii se intristeaza cand aud de ploaie,toamna,iarna,si zapada...dar pentru mine sunt O MARE BUCURIE!
  Privesc pe fereastra si vad...vad cum fiecare picatura se rostogoleste pe el si parca....parca fiecare imi zambeste...soptindu-mi usor ca sunt iubita de El! In ploaie gasesc o mare,mare bucurie...ea imi aduce aminte de multe amintiri frumoase..si de Tine!
 Binecuvantata esti tu...Ploaie....cea mai binecuvantata...caci tu...imi aduci bucurie in suflet!


                        ITI MULTUMESC TATA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu