miercuri, 13 martie 2013

Importanta unei....imbratisari!

:) Ma bucur ca mai pot scrie si astazi ,,,si ma bucur de acest prilej pe care il am! Azi ... vreau sa va spun ce importanta are imbratisarea,poate ti se va parea absurd! Dar nu-i deloc!Asa cum fiecare lucru e important in felul lui...chiar si o clipa,o secunda,un minut....in acest timp relativ scurt se pot intampla multe lucruri bune,sau mai putin bune! Dupa parerea mea ,o definitie a imbratisarii poate fi ca imbratisarea este acel lucru prin care simti ca esti iubit,apreciat! Se spune ca omult are nevoie de patru imbratisari numai pentru a supravietui!  Pentru mine una, acest lucru conteaza foarte mult ,si mai ales cand intalnesc o persoana iubita,la care tin o imbratisez pentru ca prin acest lucru imi pot exprima iubirea fata de cealalta persoana!




    Deci, daca vrei sa traiesti o viata fericita,ZAMBESTE SI IMBRATISEAZA-i pe cei ce iti sunt dragi!

4 comentarii:

  1. frumos si atit de util textul, imi place!!!

    Multe imbratisari si zimbete iti ofer tie si la toti scumpii mei...
    xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos... tinand cont ca era o zi speciala pt. mine 13 martie... Dumnezeu sa te binecuvinteze

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici, ai putea modifica costul întregii credințe. Aveți nevoie de ajutor spiritual, vrăjitorie pentru a vindeca tot felul de boli vraja de sarcină, vraja financiară, vraja de promovare a afacerilor, câștiga vraja Loteriei, fost vraja din spate, vraja de dragoste, răzbunarea vrăjitoare, lupus și multe altele. Atunci sunteți bineveniți în casa mea pe bază de plante. DM ?? pentru orice ajutor spiritual, contactează-mă pe WhatsApp: +2348129175848 sau e-mail: ededetemple@gmail.com

    RăspundețiȘtergere