sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Bun venit!

Bun venit an nou!
         La inceput de an ,un inventar noi sa ne facem !Am fost mai buni? Am iubit mai mult? Gandeste-te cat pentru tine ai strans,si pentru Domnul Isus tu ai ostenit!
   A mai trecut un an prin noi,iar noi....tot goi suntem?
Tot aceleaşi greşeli repetăm mereu? Nu mai învăţăm odată lecţia pe care ar fi trebuit sa o ştim de mult timp!
 A mai trecut un an,si altul ne va sta în fata,si la sfîrşit te vei uita cu ochii goi ca n-ai realizat nimic.Ca nu te-ai străduit sa fii mai bun,sa poţi ajuta pe cel în nevoie. 
Ah!!! Dragul meu,ia tu aminte la ziua pe care o trăim,pentru ca nu ştii dacă mîine vei mai fi aici...sau poate nu...
  Sunt ne-ntelesuri ce mintea mea nu le cuprinde,sunt mii si mii de gînduri ce foaia nu mi le poate răspunde sunt multe....dar cu răbdare o sa le aflu într-o buna zi!
  Nu-mi doresc nimic de la acest an decît sa fiu mai buna,si sa-mi iert duşmanii (adică cei care mă urăsc si care mă vorbesc pe la spate) si în rest sa mă apropii de Domnul! 


                                         LA MULŢI ANI SI ŢIE DRAG CITITOR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu