sâmbătă, 30 iunie 2012

Copilaria...

Visul ma duce departe...intr-o vara....Intr-o vara departata pe vremea cand eram copila mica.Iubeam s-alerg desculta pe cararile batatorite,acolo unde de multe ori am cazut,am ras ,sau ne-am jucat. Si-mi doresc sa fiu din nou copil zglobiu,sa alerg departe,sa fug de lumea asta rea,egoista,sa uit de toate problemele...intr-un cuvant sa traiesc fara grija fiind dependenta de Cineva,de Cineva care ma iubeste....care se gandeste la mine. Imi doresc din nou sa fiu copil...dar timpul trece si nu se mai intoarce nicicand. Imi amintesc copila mica fiind imi doream sa cresc,sa ajung ”mare”,dar acum am crescut nu mai gandesc copilareste desi mi-e dor de acele vremuri nu le pot aduce din nou la mine...tot ceea ce pot face este sa traiesc prezentul...iar trecutul sa-mi fie ca si o poveste frumoasa. Acele povesti minunate preferate copiilor!Copilaria trece ...petrece-o cat mai ai timp...apoi ti-o vei dori dar ea....va fugi de tine....se va duce la cineva care cu adevarat o merita!


                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu